Betingelser & Vilkår
Beställ senast 6 December för leverans innan Jul! <3
Betaling
Kostnaden for toll og moms er inkludert direkte i prisen. Du betaler dermed ikke noe ekstra når du henter pakken.
Eventuelle pris du ser på klesetikettene når du mottar varen kan derfor avvike fra det du betaler.
Klarnas betalingsmetoder
I samarbeid med Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Sweden, tilbyr vi følgende betalingsmetoder. Betalingen går alltid direkte til Klarna.
- Faktura: Forfallsdato er 30 dager fra tidspunktet varene er sendt ut. Faktura vilkårene finner du her.
- Konto: Klarna Konto er en rammekreditt fra Klarna som gir forbrukere mulighet til å betale sine kjøp i månedlige avdrag med 1/24 (minimum 95 NOK) av totalbeløpet. Mer informasjon om Klarna Konto, samt alminnelige fakturavilkår og standardiserte europeiske opplysninger om forbrukerkreditt finner du her.
Her finner du mer informasjon om Klarna, og her kan du lese brukervilkårene deres. Bruken av slike opplysninger reguleres i samsvar med gjeldende personvernlovgivning og Klarnas personvernerklæring.
The invoice is sent to you via e-mail, so be sure to check that your address is correct.
For information about your payment contact Klarna via klarna.com/sv/kundservice
For å kunne tilby deg å bruke Klarnas betalingsmetoder, er vi nødt til å dele visse opplysninger om deg med Klarna. Dette skjer bare dersom du velger Klarna som betalingsmetode. Klarna bruker opplysningene til å bedømme om du kvalifiserer til å bruke betalingsmetodene deres. Opplysningene som brukes er navn, adresse, e-postadresse, telefonnummer, betalingshistorikk samt bestillingsinformasjon slik som betalingsmetode, frakttype, bestillingsdetaljer og lignende.Bruken av slike opplysninger reguleres i samsvar med gjeldende personvernlovgivning og Klarnas personvernerklæring.
Retail customers Sweden:
A warm welcome to our Swedish site: https://www.fannymichel.se/
Retail customers Finland:
A warm welcome to our Finnish site: https://www.fannymichel.fi/
Bestilling
Bestillinger er bindende. Du må være over 18 år for å bestille. Alle priser er inkludert mva.
Personlig informasjon
Personlig informasjon håndteres konfidensielt og brukes kun for å sende bestillingen. Informasjonen deles ikke med noen tredjeparter.
Kundeservice
info@fannymichel.se
Hvis du har noen spørsmål, er du velkommen til å kontakte oss på info@fannymichel.se
Ikke nøl med å kontakte oss hvis det er første gang du kjøper fra oss og du føler deg usikker på noe! Vi vil mer enn gjerne hjelpe deg! Vi setter stor pris på kundene våre, og derfor anstrenger vi oss litt ekstra for at du skal bli fornøyd.
Har du noen spørsmål om utvalget i butikkene våre, er du velkommen til å ringe dit.
Göteborg: 031-130021
Stockholm: 08-14 15 90
Vær oppmerksom på at de kun svarer på spørsmål som gjelder butikken.
Levering
Vi leverer i Sverige, Norge og Finland. Bestillingene sendes fra vårt lager i Sverige.
Leveringstiden vår til Norge er som regel 2–10 arbeidsdager fra den datoen vi mottar bestillingen din på grunn av toll.
Vi sender med PostNord. En bestillingsbekreftelse blir automatisk sendt på e-post.
Vi varsler deg på e-post hvis det oppstår en leveringsforsinkelse. Du har alltid rett til å avbestille en bestilling dersom det oppstår en leveringsforsinkelse. Vi gjør alltid vårt beste for å fullføre bestillingen. Men det kan oppstå situasjoner hvor det er umulig å fullføre bestillingen, for eksempel hvis leverandøren ikke oppfyller sine plikter overfor oss. Fannymichel.se betaler ikke kompensasjon dersom det oppstår en leveringsforsinkelse.
Frakt
99 NOK
Returer, klager og bytter:
Du har rett til å bytte eller returnere varer innen 14 dager fra den datoen du mottar pakken.
Dette forutsetter at varen kan selges på nytt. Du kan selvfølgelig prøve varen for å se om den passer, men vær forsiktig med sminke, parfyme osv. Sko bør kun testes innendørs. Alle merkelapper og original emballasje, som skoesker, skal sendes tilbake. Vi forbeholder oss retten til å trekke en rimelig sum fra refusjonen på grunn av verditap dersom du har brukt eller skadet produktet eller emballasjen (dette inkluderer å fjerne merkelapper og lignende fra det originale produktet).
Når du bruker den forhåndsbetalte returetiketten, blir du belastet 69 NOK for returfrakt.
Vær oppmerksom på at det kan ta opptil 30 dager før returen når oss. Vi registrerer retur innen 7 virkedager etter mottak.
Vi er kun ansvarlige for returer som har blitt sendt til oss med vår returetikett.
Hvis etiketten mangler, kan du bestandig kontakte vår kundeservice på info@fannymichel.se.
Du er ansvarlig for at returen er forsvarlig pakket inn. Varer som ikke har kommet frem eller blitt skadet pga utilstrekkelig emballasje refunderes ikke.
Vi gjør for vårt beste for at presentasjonen av produktene i nettbutikken skal være så lik det virkelige produktet som mulig. Vi kan ikke garantere at alle bilder reflekterer det virkelige utseendet helt nøyaktig. For eksempel kan vi ikke garantere at alle proporsjoner og farger som vises i nettbutikken fremstiller produktets virkelige proporsjoner og farger helt nøyaktig. Hvordan fargene vises kommer an på skjermen, grafikkortet og andre innstillinger på enheten din.
Skulle vi motta en returnert vare som ikke er godkjent, forbeholder vi oss retten til å sende varen ut igjen og belaste kunden med 200 NOK eller registrere beløpet som en kreditt.
Bytte:
Dersom du ønsker å bytte en bestilling/vare, kan du bare legge inn en ny bestilling. Når du utfører et bytte, betaler vi returkostnaden så lenge du bruker returetiketten vår.
Hvis du har noen spørsmål, kan du kontakte oss på info@fannymichel.se eller lese FAQ.
Vi behandler returen din i løpet av 7 arbeidsdager fra den datoen vi mottar den.
Klager:
Dersom du ønsker å klage, må du sende en e-post med en beskrivelse, ordrenummeret og et bilde som beskriver årsaken til klagen til info@fannymichel.se for mer informasjon.
Dersom pakken er skadet ved ankomst, skal du kontakte oss med en gang på info@fannymichel.se før du åpner pakken.
Vi kan ikke garantere at en klage blir godkjent hvis disse retningslinjene ikke følges.
Hvis vi mottar et produkt i retur som ikke blir godkjent som klage, forbeholder vi oss retten til å sende varene tilbake og belaste kunden 200 NOK.
Pakker som ikke blir hentet:
Hvis vi mottar pakker som ikke er hentet fra PostNord, forbeholder vi oss retten til å belaste deg 350 NOK for å dekke kostnadene i forbindelse med pakken.
Vedlikeholdsinstruksjoner:
Hold smykkene dine fri for smuss, kosmetikk, hårspray og parfyme. Unngå vann og harde kjemikalier.
Bruk av tøymykner på klær kan påvirke strukturen, formen og fargen. Dette gjøres på eget ansvar.
Det samme gjelder flekkfjerner på alle produktene våre.
Jeans anbefales å vaskes så sjeldent som mulig, ettersom de ikke har det samme behovet for vask som andre plagg. Det anbefales å lufte dem for å holde dem friske. Hvis du ønsker å vaske dem, kan du gjøre det, men ikke oftere enn etter omtrent hver fjerde til sjette bruk.
Vi tar forbehold om mulige trykkfeil.
ToSis AB/Fanny Michel
Org.nr: 816 149 622 MVA