Kontakt / FAQ
Support:
info@fannymichel.se
Vi svarer på e-post innen 48 timer på arbeidsdager.
FAQ/Ofte stilte spørsmål:
- Toll og mva.
Det er ingen ekstra kostnader for toll og mva. når du bestiller til Norge. Disse kostnadene er allerede inkludert i totalsummen i kassen. - Våre butikker
Hvis du har noen spørsmål om sortiment, produkter eller noe annet i de fysiske butikkene våre, kan du kontakte butikken direkte. Klikk her!
- Finner du ikke en bestemt vare i nettbutikken?
Da er produktet dessverre ikke på lager. Følg oss gjerne på Facebook og Instagram hvor vi legger ut nye varer med en gang de kommer inn. - Har du spørsmål om din faktura/delbetaling?
Vennligst kontakt Klarna for spørsmål om faktura eller delbetalingskonto (ikke produktspørsmål). Du når dem på telefon 21 01 89 91 eller info@klarna.com
Du finner alltid fakturaene dine på My Klarna, hvor du også kan utsette betalingsfristen. - Har du spørsmål om leveringen?
Du kan spore bestillingen din på nettsiden til PostNord med sporingsnummeret du fikk i e-posten med leveringsbekreftelsen. Denne e-posten kan havne i søppelposten, så sjekk der også. - Har du ikke fått SMS-meldingen din?
Du kan like gjerne hente bestillingen med sporingsnummeret. Budet godtar begge identifikasjonstypene. Ikke glem legitimasjon. - Hva gjør jeg med betaling av fakturaen ved retur?
Vi registrerer returen din innen 7 dager etter at vi mottok den.
Klarna sender deg en oppdatert faktura på e-post. Du kan alltid se fakturaen din på My Klarna.
Vennligst vær oppmerksom på at du kan flytte fristen på fakturaen din hos Klarna ved å logge inn her.
Du kan også gi dem beskjed om at du har gjort en retur, og fakturaen blir satt på pause til vi har registrert returen din.
- Hvordan bytter jeg?
Legg inn en helt ny bestilling i nettbutikken dersom du ønsker å bytte. Fyll inn det første bestillingsnummeret og navnet ditt i returskjemaet.
Fyll inn det nye bestillingsnummeret du fikk i den nye bestillingen din lenger ned.
Du finner all informasjon på returskjemaet og i kjøpsvilkårene. - Hvor lang er leveringstiden?
Leveringstiden er 2–10 arbeidsdager, men vi leverer alltid så raskt som mulig! - Kan jeg endre/kansellere en bestilling?
Dessverre kan du ikke gjøre dette selv. Men dersom du kontakter oss på info@fannymichel.se, og dersom bestillingen din ikke er behandlet, kan vi hjelpe deg videre. - Jeg har ikke mottatt noen bestillingsbekreftelse?
Når vi mottar bestillingen din, sendes en bekreftelse automatisk til e-postadressen din. Sørg alltid for at e-postadressen din er korrekt, dette er den vanligste årsaken til at man ikke mottar en bestillingsbekreftelse. Vennligst kontakt kundeservice på info@fannymichel.se dersom du ikke har mottatt bestillingsbekreftelsen din i løpet av 24 timer. - Jeg har ikke mottatt noen faktura?
Fakturaen din sendes alltid på e-post til den spesifiserte e-postadressen i bestillingen den samme dagen bestillingen sendes fra oss. Sørg alltid for at e-postadressen din er korrekt, dette er den vanligste årsaken til at man ikke mottar en faktura. Du kan alltid finne fakturaene dine på My Klarna.