2-10 virkedagerFrakt 99 NOKKundeservice: info@fannymichel.sePrøv før du kjøper - betal senere med Klarna

Kontakt / FAQ

Support:
info@fannymichel.se
Vi svarer på e-post innen 48 timer på arbeidsdager.

FAQ/Ofte stilte spørsmål:

Toll og mva.
Det er ingen ekstra kostnader for toll og mva. når du bestiller til Norge. Disse kostnadene er allerede inkludert i totalsummen i kassen.

Våre butikker
Hvis du har noen spørsmål om sortiment, produkter eller noe annet i de fysiske butikkene våre, kan du kontakte butikken direkte. Klikk her!

Finner du ikke en bestemt vare i nettbutikken?
Da er produktet dessverre ikke på lager. Følg oss gjerne på Facebook og Instagram hvor vi legger ut nye varer med en gang de kommer inn. 

Har du spørsmål om din faktura/delbetaling?
Vennligst kontakt Klarna for spørsmål om faktura eller delbetalingskonto (ikke produktspørsmål). Du når dem på telefon 21 01 89 91 eller info@klarna.com

Du finner alltid fakturaene dine på My Klarna, hvor du også kan utsette betalingsfristen.

Har du spørsmål om leveringen?
Du kan spore bestillingen din på nettsiden til PostNord  med sporingsnummeret du fikk i e-posten med leveringsbekreftelsen. Denne e-posten kan havne i søppelposten, så sjekk der også. 

Har du ikke fått SMS-meldingen din?
Du kan like gjerne hente bestillingen med sporingsnummeret. Budet godtar begge identifikasjonstypene. Ikke glem legitimasjon. 

Hvordan returnerer jeg?
For å gjøre en retur bruker du returseddelen som følger med pakken.
Når du bruker den forhåndsbetalte returetiketten, blir du belastet 69 NOK for returfrakt.Vær oppmerksom på at det kan ta opptil 30 dager før returen når oss. Vi registrerer retur innen 7 virkedager etter mottak.

Hva gjør jeg med betaling av fakturaen ved retur?
Vi registrerer returen din innen 7 dager etter at vi mottok den. 
Klarna sender deg en oppdatert faktura på e-post. Du kan alltid se fakturaen din på My Klarna

Vennligst vær oppmerksom på at du kan flytte fristen på fakturaen din hos Klarna ved å logge inn her.
Du kan også gi dem beskjed om at du har gjort en retur, og fakturaen blir satt på pause til vi har registrert returen din.

Hvordan bytter jeg?
Legg inn en helt ny bestilling i nettbutikken dersom du ønsker å bytte. Fyll inn det første bestillingsnummeret og navnet ditt i returskjemaet. 
Fyll inn det nye bestillingsnummeret du fikk i den nye bestillingen din lenger ned. 
Du finner all informasjon på returskjemaet og i kjøpsvilkårene.

Hvordan klager jeg?
Dersom du ønsker å klage, må du sende en e-post med en beskrivelse, ordrenummeret og et bilde som beskriver årsaken til klagen til info@fannymichel.se for mer informasjon.
Dersom pakken er skadet ved ankomst, skal du kontakte oss med en gang på info@fannymichel.se før du åpner pakken.

Hvor lang er leveringstiden?
Leveringstiden er 2–10 arbeidsdager, men vi leverer alltid så raskt som mulig!

Kan jeg endre/kansellere en bestilling?
Dessverre kan du ikke gjøre dette selv. Men dersom du kontakter oss på info@fannymichel.se, og dersom bestillingen din ikke er behandlet, kan vi hjelpe deg videre.

Jeg har ikke mottatt noen bestillingsbekreftelse?
Når vi mottar bestillingen din, sendes en bekreftelse automatisk til e-postadressen din. Sørg alltid for at e-postadressen din er korrekt, dette er den vanligste årsaken til at man ikke mottar en bestillingsbekreftelse. Vennligst kontakt kundeservice på info@fannymichel.se dersom du ikke har mottatt bestillingsbekreftelsen din i løpet av 24 timer.

Jeg har ikke mottatt noen faktura?
Fakturaen din sendes alltid på e-post til den spesifiserte e-postadressen i bestillingen den samme dagen bestillingen sendes fra oss. Sørg alltid for at e-postadressen din er korrekt, dette er den vanligste årsaken til at man ikke mottar en faktura. Du kan alltid finne fakturaene dine på My Klarna.

Denne nettsiden bruker informasjonskapsler for å gi deg en best mulig opplevelse.

Lær mer