2-10 virkedagerFrakt 99 NOKKundeservice: info@fannymichel.sePrøv før du kjøper - betal senere med Klarna

Kontakt / FAQ

Support:
info@fannymichel.se
Vi svarer på e-post innen 48 timer på arbeidsdager.

 

FAQ/Ofte stilte spørsmål:

 

  • Toll og mva.
    Det er ingen ekstra kostnader for toll og mva. når du bestiller til Norge. Disse kostnadene er allerede inkludert i totalsummen i kassen.

  • Våre butikker
    Hvis du har noen spørsmål om sortiment, produkter eller noe annet i de fysiske butikkene våre, kan du kontakte butikken direkte. Klikk her!

  • Finner du ikke en bestemt vare i nettbutikken?
    Da er produktet dessverre ikke på lager. Følg oss gjerne på Facebook og Instagram hvor vi legger ut nye varer med en gang de kommer inn. 

  • Har du spørsmål om din faktura/delbetaling?
    Vennligst kontakt Klarna for spørsmål om faktura eller delbetalingskonto (ikke produktspørsmål). Du når dem på telefon 21 01 89 91 eller info@klarna.com

    Du finner alltid fakturaene dine på My Klarna, hvor du også kan utsette betalingsfristen.

  • Har du spørsmål om leveringen?
    Du kan spore bestillingen din på nettsiden til PostNord  med sporingsnummeret du fikk i e-posten med leveringsbekreftelsen. Denne e-posten kan havne i søppelposten, så sjekk der også. 

  • Har du ikke fått SMS-meldingen din?
    Du kan like gjerne hente bestillingen med sporingsnummeret. Budet godtar begge identifikasjonstypene. Ikke glem legitimasjon. 

  • Hva gjør jeg med betaling av fakturaen ved retur?
    Vi registrerer returen din innen 7 dager etter at vi mottok den. 
    Klarna sender deg en oppdatert faktura på e-post. Du kan alltid se fakturaen din på My Klarna

    Vennligst vær oppmerksom på at du kan flytte fristen på fakturaen din hos Klarna ved å logge inn her.
    Du kan også gi dem beskjed om at du har gjort en retur, og fakturaen blir satt på pause til vi har registrert returen din.

  • Hvordan bytter jeg?
    Legg inn en helt ny bestilling i nettbutikken dersom du ønsker å bytte. Fyll inn det første bestillingsnummeret og navnet ditt i returskjemaet. 
    Fyll inn det nye bestillingsnummeret du fikk i den nye bestillingen din lenger ned. 
    Du finner all informasjon på returskjemaet og i kjøpsvilkårene.

  • Hvor lang er leveringstiden?
    Leveringstiden er 2–10 arbeidsdager, men vi leverer alltid så raskt som mulig!

  • Kan jeg endre/kansellere en bestilling?
    Dessverre kan du ikke gjøre dette selv. Men dersom du kontakter oss på info@fannymichel.se, og dersom bestillingen din ikke er behandlet, kan vi hjelpe deg videre.

  • Jeg har ikke mottatt noen bestillingsbekreftelse?
    Når vi mottar bestillingen din, sendes en bekreftelse automatisk til e-postadressen din. Sørg alltid for at e-postadressen din er korrekt, dette er den vanligste årsaken til at man ikke mottar en bestillingsbekreftelse. Vennligst kontakt kundeservice på info@fannymichel.se dersom du ikke har mottatt bestillingsbekreftelsen din i løpet av 24 timer.

  • Jeg har ikke mottatt noen faktura?
    Fakturaen din sendes alltid på e-post til den spesifiserte e-postadressen i bestillingen den samme dagen bestillingen sendes fra oss. Sørg alltid for at e-postadressen din er korrekt, dette er den vanligste årsaken til at man ikke mottar en faktura. Du kan alltid finne fakturaene dine på My Klarna

 

Göteborg

031 - 13 00 21

Korsgatan 2

411 16 Göteborg

Sociala medier

FacebookInstagramYoutube

Fanny Michel

Leverans & byte

Har du frågor om leverans och byte?

Klicka här!
Klarna

Join the newsletter

Powered by Jetshop